Måndag !!

Dålig natt.. Har sovit typ Noll. Gick och lag mig med min lilla Sessa runt halv 2 inatt. Kunde inte sova alls. Sov på soffan. Så har jag inte sovit något sen 5.20 imorse. Men men. Sen bär det ner till tandis med Josefin idag också. Så alla andra barn får lov att följa med också. Fast jag inte har så stor lust att ha med mig Max ner när han redan är asrädd för tandläkaren. Stackars liten. Så, vad har denna fina dag att bjuda på? Frukost, Check. Facebook, Check. Ta kort på huset, Inte check. Tvätta. Dammsuga. Bädda sängar. Skura golv. Rensa barnkläder. Pussa och Krama barn i massor. Bada dom kanske? Ha. Det blir alltid lika spännande. (:

Så. Höres av senare. Puss o Kram.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0