Hej Hej !!

Nu är jag så trött på det här så jag skulle kunna göra vad som helst för att få ut lilla Bäbisen!! Skulle t.om kunna döda någon. Desperat är ordet. Jag har haft värkar i 2 dagar nu. Nu börjar det kännas som det är på G. Börjar komma mer tätt nu. HOPPAS HOPPAS. Men ändå inte. Då får jag inte hem min skrutt imorgon. Och jag vill ha hem Oliver från sin Pappa. Har inte träffat han på hela veckan :(:(

Det jag har kvar att fixa tills Bäbis kommer är tvätta sängkläder, införskaffa spjälskydd, bädda sängen. Hitta ny barnvagn. Vi får nöja oss med den "gamla" så länge. Sen ska gubben och dom andra barnen åka och köpa ny bilstol. Hoppas på en Rosa :):) Sen tror jag att allt är klart? Nu längtar jag så jävla mycket. Man ska ha en knapp man kan trycka på när man tycker den har legat tillräckligt. Men då trycker man väl efter man vart på U.L !! :)

Det får bli ett kort inlägg ikväll. För jag ska kolla på Solsidan och natta barn. Ha en bra kväll alla.

Pussar o Kramar.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas hon kmr snart! =)

2011-03-05 | 11:30:41
URL: http://mincolin.blogg.se/
Postat av: Kattis

nu måste väl bebis ha kommit? =)

2011-03-15 | 10:04:37
URL: http://mincolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0