Nu måste jag skriva av mig.

Shit. Va bra länge sen... man var här inne. Nu måste jag ska skriva av mig lite. Jag exploderar snart. Är så less på allt alltså. Vill inte va hemma för att jag vantrivs. Kan inte lägga fingret exakt på vad det är. en sak är ju att jag bor där jag bor. I den här skithålan. Men det positiva med det är att min Älskade syster o systerdotter kanske ska flytta ner. På samma gata som mig. Då kan man kanske stå ut lite mer. Men sen vill man ha respons hemmifrån med. Jag gör ALLT. Då menar jag allt. Väcker barnen. Ger dom frukost. Lämnar på skola o dagis. Går hem o äter frukost o tvättar lite. Dags o hämta 2 barn på dagis. Ge dom lunch o leka lite. Sen hämta Stora pojken på skolan. Sen är det allvar. Då blir det städ på riktigt. Jag dammsuger alltså runt 3-4 gånger om dagen iblan. O ändå har jag inga djur. Tvättar runt 4 maskiner om dagen. Handlar. Lagar middag. Viker kläder. Badar ungar. Städa i köket efter middan. Diska. Sen blir det dags o natta ungar. Min karls schema ser ut så här: Går upp 06.00. Åker till jobbet. jobbar 7-16. Komer hem runt 16.30. Äter middag. Går o lägger sig. Mycke till hjälp? Nej. Sen är man dessutom gravid också i 5e månaden. Ska man orka jobba på detta med. Men det gör jag mer än gärna. Jag älskar mina barn mer än mitt eget liv. Dom är mitt liv. Men jag kan bli såååååå förbannad när dom är så otacksamma mot mig när jag gör allt åt dom. Fyfan. Känner snart att om inget radiakalt händer i mitt liv snart så går jag under. Och det på allvar. Jag är itne långt ifrån en deppighet. Vill inte. Inte fan hinner man va sjuk heller. Då står huset stilla.  Jág skulle kunna sitta o skriva i timtal. Men det har jag inte tid med. Men jag ska försöka komma in o skriva lite varje dag så jag kan få ro i själen. Men nu ska jag ringa runt lite.

Puss o Kram. Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du va gravid iaf?

Grattis

2010-10-28 | 10:22:16
Postat av: Johanna

Ja. :) Vem är du ?

2010-10-28 | 11:45:09
Postat av: Tina

Stort Grattis Johanna till den kommande bebisen!!!

2010-10-31 | 08:53:14
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0