Kärlek !!

Jag känner hur den lille sparkar... det är så mysigt alltså. Peppar Peppar har jag bara gått upp 2 kg. Än så länge. Men jag hoppas att denna blir mindre än Maxen. Älskar när man känner hur ett liv sparkar i mig. I min mage. Jag kan sitta och skratta på kvällarna när det ser ut som jag har en alien där inne. Hele magen snurrar typ. Men jag har en sån där ful kattarselnavel :( Vi har kollar upp kön. Tvinga gubben och gå med på det. Men det tänker jag inte säga vad det är förens det är klart. Det behöver ju inte vara så. Kan ju lika gärna bli motsattsen.
Det lilla knytet ska komma 2 Mars. Men jag ska göra allt för att den ska komma i Feb. Springa ner i källaren ovanligt mycket. Låna syrrans hund och gå prommis.

Min stora bäbis Max har fått nåt dampryck nu så han spöar storebror o stoppar in skruvar i eluttaget o gråter. Hehe. Jag får gå och ta han. Han har lämnat en överaskning till mig i blöjjan också. Mindre nice.

Hörs.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Det va jag som skrev förra inlägget.

Grattis till gravditeten!

Jag har bf 27feb enligt sm och 3mars enligt ul.

2010-10-28 | 15:05:06
Postat av: Anonym

Tack :)

Nära varann. Enligt bm ska ja ha 28feb. o enligt ul. 2mars :)

2010-10-28 | 17:20:37
Postat av: jessica

Håller med om känslan...helt underbar!

Jag har BF 1 mars enligt BM,

27 februari enligt UL...



LYCKA TILL med Allt!



Jessie

2010-11-16 | 21:13:30
URL: http://www.frubark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0