Godmorgon !!

Sitter här och avnjuter min 1a kopp kaffe... i morgonrock. Har inte orkat klä på mig än. Men vem har bråttom när man är så lycklig? Dom två stora hoppar och herrjar i min säng. Skrattar för fullt. Jag sitter vid datan o dricker kaffe o känner hur min Lilla sparkar. Underbart. Bara det att jag saknar min stora bäbis. Han är hos sin Pappa. Ska vara där hela veckan. Men det finns mer och göra i E.tuna på lovet än vad H.fors har att erbjuda.

Helgen idag. Skönt. Men ändå så hatar jag helgen. Jag skulle vilja jobba hela dagarna då. Men det går ju inte. Vill inte vara hemma på helgerna. Försöker få tag på pengar så jag kan åka till Sthlm. För jag vill inte vara hemma nästa vecka. Då vill jag fly. Då tar jag med mig Josefin o Max också. Men Pappa är inte hemma så jag kan inte fråga han om jag får låna pengar heller så. Usch. Aja. jag får väl hoppas på det bästa nästa vecka att jag får jobba. Så jag slipper och bara va hemma alltså. Det är sååååå jävla tråkigt.

Nej. Nu ska jag ner o elda. *Burr*. Fryser redan bara jag tänker på det :)

Puss o Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0