Nervös !

Shit, skakar som ett asplöv !!

Väntar på besked nu också. (INTE GRAVID). Jag vill inte vara hemma, närheten av NÅGON telefon. Börja gråta bara av att tänka på det. FYYY. Varför ska just Min familj bli drabbad av allt för? Känns som en förbannelse över oss. Inte S. o barnen. Utan min Andra familj. Först Mormor, sen Morfar, sen Faster, sen Farbror. Sen jag? Mamma?

 

Skitsamma. Syrran J. står o fixar kaffe åt mig. Så snäll så. Vi s ka väl försöka ta oss ut till lekparken med dom 3 små liven så dom får härrja av sig ordentligt. Sen ner o handla lunch o middag. Kommer bli en lååååång dag för mig. Snart börjar jag iallafall att jobba. Ska bli så skönt. Koppka bort alla jobbiga tankar. I feel good, soooo far.

 

Have a nice day. See u later. Puss Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hallåå?? Vad har jag missat gumman?

Love u!! Puss å kram =)

2010-07-15 | 18:29:21
URL: http:// www.sofiestaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0