Ett stort beslut.

Kommer förändra HELA min tillvaro/liv !!!


Har gått 5v nu. Och det är fleeer veckor, månader att gå igenom detta. Hur ska man orka ? Har nog inte vart så här nere på jag vet inte hur länge. Fy. Får inte särkilt mkt respons från S. heller. Men det är tur att man har jobbet iaf. Då kan man koppla bort dom tankarna medans man jobbar. Men får väl se hur länge man orkar jobba också, tills det blir för jobbigt och tungt. Men jag är glad bnu iaf. Har ju min lillesyster här :) Nej, nu ska ja umgås. Kommer tillbaka ikväll sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

är du gravid? =D

2010-07-09 | 13:08:40
URL: http://mincolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen va e de då?

2010-07-11 | 22:32:07
Postat av: Johanna

Nej, ja är inte gravid :/

2010-07-12 | 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0