Usch, Fy, Blä..

Piss och Skit är allt jag säger. Trött. Rastlös. Tröttare. Jobbat. Ska jobba mer. Åååååh. Jag såg min kompis lilla bäbis Leo på datan igår. Fyf*n vad fin har ÄR då. Äntligen fick hon bli mamma. Alla Grattiskramar till Dig Maria o Jason. Nog om det. Oliver börjar i skolan den 18 Augusti. Kan inte fatta att MIN. Bara MIN Oliver ska börja skolan :( Mamma kommer gråta floder 1a avslutningen. Tur att det är ett år kvar tills dess :)

Nu börjar jag sakna min familj i ElStockholmo också. Nåt så brutalt. "PappaAbstinens". Har ju jordens finaste och bästaste pappa också :) Nej. Det blir och fortsätta här nu innan mina 2 av mina 3 ska lägga sig för natten. den stora är hos sin Fader. Passa på innan skolan börjar. Ha det så bra så höres vi :):)

Pussar o Kramar / Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0