Tjollahopp !!

Jobb ikväll... blir det. Ska jobba som vanligt i Grythyttan. Ååååh vad roligt. Och mina barn är så underbara. Jag märker inte ens av dom. Dom leker så himla snällt på golvet framför tv. Och min lilla flicka har blivit stor. Hon går runt utan blöjja på dagen. Hon går på toaletten. Men på natten har hon blöjja på ännu. Vart tar mina barn vägen? Dom blir stora. Oliver börjar ju förskolan nu. Kommer komma hem med läxor osv. Aja. Man måste ju gå igenom sånt :) Någon som känner sig manad till att komma hem  till mig och tända en brasa? Jag ska duscha innan jag far till jobbet. Nej. Nu strömmar det ljuvlig musik i mina öron, så nu ska jag passa på att göra ett ryck eller två.

Njut av dagen. För det ska jag göra :)

Pussar och Kramar. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0