Nej, nu står jag inte ut längre.

Händer inget drastiskt i mitt liv snart så vet jag inte vad jag gör... För nu orkar jag inte sitta här längre och bara vänta o vänta o vänta. Vänta på vadå ? På att mitt körkort ska ramla ner i min postlåda? Nej. Då måste jag nu vänta tills Okt. för att få mitt jävla körkort. Orka. Jag hade sett framemot att åka dit nu i Sept. Sen och inte veta hur/när man får jobba eller inte. Jag ska söka ännu mer jobb. Igen. På vad som helst. Känner mig ganska desperat nu. Skulle kunna gå över både hav o eld för att få ett jobb. HELTIDSJOBB. Bryr mig inte vart i detta avlånga land det ligger. det måste ju bli utanför denna del av landet iaf. För det finns inga jobb här så. Fyfan. Fyfan. Fyfan.


Skitsamma. Vi var i Sthlm i helgen. Bara Jag, S. o alla barn. Bodde hos pappa. MYYYYS. Vi var ute i stan runt 12timmar på lördan. Åkte båt med Strömma. Under Sthlm´s broar. Sen vart det en promenad över till GrönaLund. Barnen åkte lite karuseller. Ååååh vad Lilla Maxen skratta när vi åkte "tåget". Shit. Man hörde han hela tiden. Jag satt med Josefin längst bak o  Max satt med S. näst längs fram. Men han sken med heeeela ansiktet. Gulligt. Elefanterna och kärlekstunneln åkte vi. Sen avslutade vi kvällen på Mongolian Rest. På Drottninggatan. Åt Asiatisk Buffé. Ååååh vad det var gott. Sen igår så kom bästa Jana också. Med sin vovve Mary :):) Så vi tog bara en liten promenad in till Sumpan sen åkte vi hem. Fan vad skönt det var och få komma iväg. Åååååh. HOME SWEET HOME. Snart ska jag hämta 2 av mina 3 troll också. 2 på dagis o det största trollet är i "skolan" så han ska vi hämta vid halv 2. Så have a nice day. Nu ska jag dricka mitt kaffe.

Pussar och Kramar / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0