Jobbig dag idag !!

Var en tung dag idag... Började med att man hörde larmet ringa men "råkade" hitta Snoozeknappen 2 gånger. Sen när jag såg att klockan var 5.50 flög jag upp ur sängen. Gick på toaletten. Väckte mina 2 underbaraste Hjärtan !! Tog på dom kläder och in i bilen. Lämnar på dagis. Sen kommer jag till jobbet och där ska man jobba tills klockan är 16.00. Jag tycker dom dagarna är jättesköna. Då får man så mycket gjort känns det som. Men det var en tung dag. Varmt som bara den. Svettig som fan vart man av att springa som en tok överallt. Sen åkte vi och hämtade gullungarna. Åt mat. Nu ligger dom och kollar på Lotta på Bråkmakargatan och Emil i Lönneberga :)

Snart kommer min bästa Pappa hem också. Ååååh vad jag saknar han. Längtar till vi ska ha Kräftis. Då ska pappsen komma hit. Då blir det Kramkalas. Sen har jag mitt efterlängtade körkort snart också. Jag och älskade Syster ska åka till Lindesberg och gå intensivkurs där. Runt den 9 September. Vi kommer ju lätt lyckas. Herregud. Sen blir det åka av :):)

Denna låt vill jag ägna min Älskade Syster Jennifer. Hon älskar denna låt. Såfort jag hör den så måste jag lyssna klart på den. Jag är sååå stolt över henne. Puss Älskade hjärta. Och massa Pussar till Mosters favoritpojke. PussPussPussPussPuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0