Godkväll !!

Jävla skitkväll.... kan inte säga nåt annat. Min syster håller på och ska ha hjälp att hitta ett hem till sin hund. Men sen när man har ägnat halva jävla dagen och hela kvällen så säger hon: Nej, det blir för jobbigt. Bara för att det HELT plösligt handlade om att HON skulle få betala pengar och inte fåin pengar. Då skiter jag i om hon avlivar hunden eller inte. Ska hon inte få komma heller och klaga till mig. Böir så jäkla trött på allt. Varför ska dom va helt mongo ibland för? Finns 3. Nämner inga namn. Eller ja. 4st om man ska va helt ärlig. Men jag tänker inte slösa någon energi på folket. Usch. Jag har nog med mitt. Inte för att Mitt är något problem. Utan något som är självförvållat. Ångrar inte en sekund.

Jag sitter och lyssnar på "mys"låtar. Sånna man vill höra på när man vill koppla av hjärnan lite. Mariah Carey bl.a Jag sitter och tänker på framtiden. Undrar hur den kommer se ut. Det känns som jag redan har den spikad. Till det bättre. Självklart. Såfort jag får lappen så blir det andra bullar. Då ska vi skakas om Johanna :):) Nej. Nu ska jag gå ner i källaren och hänga upp Josefins täcke sen slänga in en ny maskin. Så höra vi i möra :)

Pussar o Kramar Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0