Fyf*n.

Blir bara fetare o fetare för varje dag som går. Ingen aptit. Mår kroniskt illa. Ingen ork till nånting. Vet inte vad det beror på. Har gjort gravvtest. Negativt. Jag tänker inte gå till sjukstugan heller om jag inte får ont så inåthelvete eller tuppar av eller nå. Tycker inte man kan bli fet om man inte får i sig nåt. Jag ser gravid ut. Alla tittar liksom. Fy. Sen har jag fortfarande Stockholmlängtan. Vill dit NUUU. :( Lättare sagt än gjort. Ändå ingen hemma. Jo. Syster J. i Ösmo. Men det är typ, orten som Gud glömde. Finns typ, NADA. Tar typ. EVIGHET med tåg till och från City. Sen mamma finns. Men hon bor i V.tuna. Långt att gå. Tänker inte be henne hämta heller. Lika bra så. Nej. Ses senare. Trött som bara den.

Pussar och Kramar / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0