Är sååå trött.

Orkar iiiiinte.... jag vill inte vara med o leka längre. Är så konstant trött alltså. Skulle kunna sova hela dagarna. Nu vill jag flytta. Ingen som vill köpa vårt hus så vi kan flytta till Karlskoga? Har inget jobb, inget körkort. Men det ska jag ta nu i Oktober eller i slutet av September. Sen blir det söka jobb som en jävla tok. Står inte ut med att gå hemma o "vänta" på att bli utringd. Kan liksom inte planera något om dagarna eftersom jag måste sitta hemma o "vakta" telefon. It´s suck. Very bad. Jag vill bo i Sthlm. Fan. Slippa behöva tänka på någonting. Vill jag åka till stan, ta pendeln eller tunnelbanan. Lätt som en plätt. Ska man åka till ex. örebro med buss så får du fan planera 2 dagar innan för att allt ska passa in med busstider osv osv. Det här borde egentligen vara den lyckligaste tiden i mitt liv. Men Icke. Inte så länge jag bor här o bara går hemma o dagarna. O inte får jobba någe. Bor på fel del av landet. Kanske sa börja plugga i stället? Till sjöingenjör eller sjökapten. Men det blir i Kalmar. O det är åt helvete lång bort från allt. Men iaf nåt att göra om dagarna.


Nu ska jag sluta klaga o laga Pannkaka m. vispad grädde o äppelmos till mina små Älsklingar. Ha en bättre dag än mig idag.


Hej Hej..

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0